SoftMarketing™ a XXI üzletkötésnek, sőt van, aki kiterjeszti a XXII századra is, egy válasz a piac dinamikus változásainak követelményeire rynku és egyben egy alternatív megoldás a vállalkozóknak és az alkalmazott munkavállalóknak is.
A vállalkozókat egy esély a tevékenységük kiterjesztésére az alapprofil keretein belül. Mindkét csoportnak egyaránt a jövedelmük stabil főforrásává válhat anélkül, hogy lemondják az eddigi tevékenységüket, és ráadásul nem igényli új ember erőforrás bevetését, se magas anyagi befektetést.
Wellness üzletágban megfigyelhető kb. 30% évi növekedés
DuoLife, a SoftMarketing™ elvei alapján működik, ennek köszönhetően sokkal gyorsabban fejlődik, mert különböző embereket különböző háttérrel vonzza magához. A hatékonyság bizonyítékaiként szolgálhatnak a különböző személyek sikerei, akik Duolife céggel együttműködnek.